tirsdag den 8. februar 2011

Afrika, nu er det nu !!!!

Så er rygsækken pakket, og jeg er vidst så klar som jeg overhovedet kan blive. Har fået det meste med og det sidste blev stoppet ind i alle mulige revner og sprækker, men tanken om at jeg har glemt noget, nager stadig, og der er da sikkert noget jeg mangler når jeg står i Kenyas varme sand, og der kan man vidst kun sige skidt pyt (de har vel og butikker i Afrika :) ) Er nu indstillet på at det er i morgen jeg skal afsted, men det er stadig vildt underligt at skulle rejse så langt væk i så lang tid, men kommer jo også hjem igen. Først skal en lang togtur til København lige overståes, dernæst en tårevædet afsked med søster og mor og så ellers bare afsted mod de varme himmelstrøg i Kenya, der er lige nu 31 grader om dagen og solrigt, dog er det næsten frostgrader om natten. Håber på en utrolig spændende og givende oplevelse de næste 4 måneder..
Følg med, næste blog skrives under helt andre himmelstrøg :D

1 kommentar:

  1. Hvor er det vildt, at du nu sidder i et fly på vej derned - nu det nu! :-)
    Håber du får det fantastisk søde Camilla - men find nu ikke en afrikaner dernede, vi vil have dig hjem igen, du bliver nemlig savnet så meget <3
    Glæder mig til at følge med herinde.
    Knus og kram Line

    SvarSlet